2023年5月11日星期四

蓮塘口岸-沙田-淡水新不夜天-大鵬所城-黃貝嶺-蓮塘口岸

禮拜嗰日講開上淡水食雞。尋日飲茶,約實左今日上淡水,粉嶺集合。搭B7。又要企到去香園圍。過關後行去搭2號線。我知去沙田好遠,車費都要¥10,所以過免費通道。
黃貝嶺轉5號線去布吉。到布吉再轉14號線去終點站沙田。


14號線車廂有橫向座椅。

到沙田。站內有指示去搭公交去惠陽淡水。

A 出口出站。
又有指示牌去搭公交。
公交站就喺前面。
我地去「惠陽交警大隊」站,搭168B線
原來深惠2綫都可以。
睇緊個路線牌,巴士就停喺巴士站。走埋上想上車。問吓幾多錢。原來要惠州市嘅公交卡。即刻開微信交通卡睇吓,原來有「惠州通乘車碼」、「惠東公交乘車碼」兩個。於是兩個都開通。即刻用「惠州通乘車碼」上車。車費¥3。


好快就落車。其實我喺百度地圖量過,沙田站去淡水白雲一路只係2.8公里,行路半個鐘就到。帶隊話喺「惠陽交警大隊」落車。司機好人,我地上車嘈嘈閉,有人乘亂行左入去冇畀錢。
對面係交警大隊
落車向前行

幾年前來過,記得係叫「不夜天」。
行到門口,我都記得來過。

個個企喺度唔入去。連門口對出個著制服嘅都話「去呢間食啦,好出名㗎」
我都記得來過呢間鋪,見過呢啲鹹雞、鹹鵝。
間店唔滿。我地上去二樓。有個房畀我地。問會唔會加錢,伙記話一樣收費。


雞屎藤茶粿,鹹嘅,裡面有菜甫。



叫左幾砵飯。我食左小小。食剩一砵。有人連個砵都攞埋走。

蘿蔔絲餃


之前問有冇鱔。有人話有一條。就叫左一條。好好食。
食完飯,去邊好呢。有人似乎想去大鵬所城。點去呢?有人話搭車。鬼知點搭巴士咩。有人話搭的士。好吖。但成條街搵一架的士都冇。根本就冇!唔好諗,call車啦。未試過正好試吓。十個人,要三架車。我上次call過滴滴,又係喺淡水!有人話高德地圖可以叫車。我撳左入去,真係有,搞左一輪又話要驗證,等我拎左個回鄉証、中銀咭出黎搞一輪。認證後,設左畀錢嘅卡。最後都係未搞到。跟住有人叫我上微信。但我唔見個滴滴出行個小程序。最後我開微信->服務。揀「出行服務」。唔啱。再揀「電召的士」。呢個就得嘞。目的地打左「大鵬所城」,又要揀東門、西門、北門、南門、停車場。我揀左停車場。跟住出左啲車同收費嘅list。求其揀一架算了。要¥107。聽唔知邊個話「去咁遠都要成百蚊㗎」。算啦。噉我就揀左嗰架。一撳入去,就見架車當時嘅位置。五分鐘到。車牌「粵L DD15XX」。冇耐司機電話到。講普通話,大鑊!好在最後我聽到佢話喺新發。走過去就見有架白色比亞迪停喺度。應該係嘞。就上車。
路程係噉嘅:白雲四路轉去開城大道北->開城大道南

一路塞車。直到轉入大亞灣大道。喺大亞灣大道,司機去油站上廁所。
跟住上高速。我同司機講「上高速啊可?」司機話係。路費¥6,要我畀!我問點畀?用「微信」。好嘞,上高速至記得要影相做紀錄。經過呢條橋。
過牛湖山隧道。仲未到大亞灣

話就話高速,感覺似搭香港巴士噉慢。

到收費站。我畀架手機佢遞去窗口嘟。過左壩光收費站,就進入深圳。
落左深惠沿海高速,轉入坪西路,穿過「雷公山隧道」、「迭福山隧道」,轉入「鵬飛路」。一路去到大鵬所城嘅停車場。另外嗰兩架車就去左南門。
停車場好似有個閘,我叫司機唔使入去。落車。足足坐左個幾鐘。落車唔見其他人。
大鵬所城噉大,冇辦法搵到其他人嘞。我地三個自己行。我一七年來過兩次。識路。
東門入去所城。


行入去直入就係糧倉。糧倉旁邊就係廁所。我估佢地都會去廁所啩?就喺附近停留睇吓見唔見佢地。



行左去一間東江縱隊嘅紀念館。
真係木板床。幾十年冇見了。
跟住行去北門


繼續行吓西面嘅巷仔。



去到西門。就轉返去東面。

轉左行返去東面




又返到去南門街糧倉附近。糧倉已改成博物館。

睇完糧倉,出返去廣場。終於見返佢地。

跟住行南門街。




已經四點半,我話要搭成個幾鐘車出去羅湖。要走嘞。
出去南門
行出去鵬飛路
可能剛打過車,識得點做。出到去又話打的出去羅湖。我話都幾貴喎。講講吓,行到出鵬飛路,啱啱有架M471巴士停喺度,於是即上。出到去大鵬中心落車。落車就企返喺嗰個巴士站等E26。大鵬中心係第二個站。不過冇所謂啦。查過E26經過黃貝嶺,就決定去黃貝嶺食晚飯。好快就有巴士到。上車又係嘟深圳通。呢次車費¥10。


深南東路黃貝嶺站落車。
返轉頭行過小小就係黃貝嶺村鳳凰路
經過村口牌坊
上去靖軒廣場。

直行去深業東嶺花園一期商場嘅「客家本色」食飯

冇訂位。但有位,不過要走出門口,經商場電梯上二樓
房裡有一張大枱








食完埋單走人。每人¥75。出門見呢間咁嘅健身中心。外面可見這個用透明玻璃造嘅恆溫泳池。
出返去深南東路

搭2號線去蓮塘口岸過關返港。八點九出到蓮塘口岸。又係要企出去粉嶺。

沒有留言:

發佈留言